GRYMT


Bilden är över ett år gammal, runt första advent 2010





Tja folk! Ledsen för dålig uppdatering, men har haft sjukt mycket med inlämningar och sånt till skolan så det har vart hur stressigt som helst...
Idag så var det ju vanlig skoldag då, hade fett lång håltimme så vi drog hem till adam då och bara chillade lite innan vi gick tillbaks till skolan. Sista lektionen var idrott, vi skulle dansa salsa hahahha, aja jag och Filip kom 3a i danstävlingen hahah , fetttt coola! Efter skolan så mötte jag upp Wilma och åkte till Globen och köpte lite nödvändiga grejjer till helgen. Det var min dag det , resten av dagen har jag suttit framför datan och skrivit på SO upsatsen som jag nu är klar med, SÅ JÄVLA SKÖÖÖNT!!! Inget mer plugg nu på flera veckor, grymt!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0